Idag när jag vaknade...

Såg jag ut såhär

Monster

Jag har legat och hostat mig  igenom hela natten, och får allt mindre och mindre röst.
HAhAhAh det är så roligt!!! Jag känner mej verkligen EXAKT som draken på bilden, usch det är så roligt.
Jag bara försöker öppna munnen och ut kommer en gammal schärvande röst som skär ända in i väggen. Känns som att någon har rispat med ett sandpapper på mina stämband i 78 år.
Idag fyller mormor år, grattis mojmoj. Ringde iaf å sa grattis, men jag vet inet om hon fattade att det var jag, joo det kanske hon gjorde, men det vore kul om hon inet fattade haha.
Jaha, och julafton har passerat, skööönt. Nu är det bara jobbiga nyårsafton kvar som man måste plåga sej igenom med "VÄNNEN" Jennie. HAHAHA nej jag sccääämtade bara kära du, det ska bli jättetrevligt, vi får se hur d slutar... Alltid lika spännande!
I måndags var vi ute å svirade lite, Och Efva, en vän, kunde inet följa med för hon skulle sitta hemma och fira Jesu Kristi födelsedag. Jaha, det gjorde jag med, med några schots, och några hundra drinkar! Alkohol är din fiende, Jesus sa: Älska din fiende. haahah, eller hur är det den går? Jaja, ni fattar ju för faan vad jag menar.
Mina katter håller just nu på att spela TP, jag undrar vem som vinner. Jag tror Viggo. Det ligger tårtbitar öfver hela vardagsrumetgolvet och spelplanen är helt utfläkt. Dom har det så trevligt tillsammans så. Jag vill helst inet störa dom, fast det skulle ju vara kul att får vara med, men ibland måste man låta katterna ha kattlek ifred.
Nu ska jag stoppa en Nagelfil i halsen och fila lite på mina stämband!
Tjo och hej schinnflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback