Ge mig en tidsmaskin!


Heeeey Baberiiba, smuuurrf Smurferiiiba!
Jaha , då var det tisdag igen, lr onsdag har det väl egentligen varit i 12 minuter nu.
Idag har jag städat. Jag har dammsugit. Igår dammsög jag oxå. Säkert i förrgår oxå.

Har suttit å scannat in massa kort idag. Hittade bl.a. dom här gamla korten, så jääkla kul!

Här är moffa som springer vasaloppet, hejja!

123258-26
Typ sådär 1959 lr ngt...

Och här är hans orkester
vasalopp
(Den stiliga karl till vänster såklart)
Vi kan spela fiolioliolej, vi kan spela basfiol å flöjt! Tjohej!
Ååh vad jag skulle ha velat träffa Ingar!

OCh häääär minsann, här är Nonne tagen på bar gärning!
Vaa?! Är det såhär det ska gå till?
123258-27
Hola Señorita! Häll i mig mera sprita! Morsan för faaan...

Hahah, jaa jag säger då d! Det var tider! Man vart född sisådär 25 år försent!
Jag vill oxå gå på grisfester på Mallis och dansa pongaponga!

Nu ska jag dammsuga hejdå

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hehe du e så skön ;)

Men inte visste jag att man SPRINGER vasaloppet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback