Träskolasse


Den här bloggen är tillägnad mina kära vänner Linda och Jennie.
Det är så att dom köpte skor (träskor, jag vet nog att du köpte träskor Linda) på Träskolasse.
Det är ett så otroligt roligt namn på ett ställe.
Jag bara kom på det härom helgen, men för faan Linda, visst köpte du skor på Träskolasse när du var liten? Du å din familj brukar ju ha Träskolasse som mål på era lördagsutflykter? Visst?
- Näää Träskolasse känner jag inet igen säger hon. Måste fråga mamma
- Jaavisst, där brukade vi handla skor

Å så berättade jag det för Jennie... "Jaaamen där köpte vi oxå alltid skor" Vad faaaan! hahahah
HALLÅååå TRÄSKOLASSE?! haHAHHAhah

Detta är träskolasse
träskolasse

Och såhär ser det ut inne på träskolasse (=TRÄSKOR SÅ LÅNGT ÖGAT KAN NÅ!!!)
träskor

Det var kul, jag har haft mkt roligt åt detta. Jaa, om det är ngn annan som har varit på Träskolasse och handlat träskor, så varsegod att berätta för mig! Du kan då få stå med i min träskolasselista.

MVH//Träskolasse

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag å tessi har åxå köpt träskor på träskolasse! jag minns att jag fick ett par rosa!

Postat av: Nick

ALLA Huddingebor köpte träskor på Träsko-Lasse när de var små! Trippen till Träsko-Lasse var ett vårtecken av samma kaliber som Tussilago, Vitsippor och skrubbsår på knäna.

Nu ska Träsko-Lasse slå igen butiken (!!!), vilket gör att jag ska dit med Syrran och nostalgi-shoppa ett par äkta cloggers till mig och min kära niece. Precis som förr...

Gå inte miste om att vara en del i Träsko-historien!!

2008-05-15 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback