ordning & reda

123258-16

Såhär kan det se ut en dag när det är städat!
Fast i själva verket ligger allt skrooot INNE i skåpet! Det typ VÄLLDE ut saker när jag skulle öppna dörren!

123258-14

Ska vi ta en liten drinkepinne i min bar?!

123258-13

Anledningen till dessa bilder är att jag håller på å lägger upp lägenhetsannonser, för jag vill byta min lgh om sisådär ett lr hundra år!
Så det är därför d råkar se lite städat ut!

HAHAHAH mååååste bara lägga in en FUL bild på hur min förra annons såg ut, typ förra året! Då hade jag inet så mkt vett i skallen att förstå att man kanske skulle STÄDA lite innan man knäppte kortet!

123258-17

HAHAH, inet konstigt att jag inet fick ngt napp då.... Lägg bara märke till dom knullande grisarna brevid sprisen, hahah! HUMOR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag tror jag smæller av det var den finurligaste lilla blogg jag någonsin sett. Hej, jag lægger mig i handfatet och sover en stund. Tænkte också lægga upp lite bilder, haha... du vet hur jag och datorer ær, haha.. så det blir væl nær jag kommer hem. Nu ska jag æta. Puss och hørs!

2006-10-25 @ 19:18:36
Postat av: Wysteriia

Hahahaha toooka! ;)

Postat av: Linda

Väldigt fint kök! :) Hihi roliga grisar! ;)

2006-11-14 @ 13:58:51
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback