Katteter

Mmmm vad det är härligt att drömma att man har 1000 liter urin i blåsan!
Och ååååh vad det är härligt när diverse katt ligger och trycker på blåsan från klockan 3 på natten tills det att det är dags att stiga upp. Det är ju inte direkt så att han flyttar på sig om man rör sig, utan då kurrar vi bara ännu mer och pressar ännu hårdare!
Tjocksikorvi sitter fint nedanför sängen och sover.
Ska återigen fundera på det där med nattkateter. . . (Obs! Ironi för dom som inte fattar!)
kattkateter höll det på bli där



Obs! Det är inte en långklänning jag sover i, utan det ska föreställa mitt täcke, jag har lite svårt att rita vad jag tänker. Inte så ofta man ser en arm växa ut från täcket kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback