Bojkotta Diligentia Bostäder AB

Jag vill bara utfärda en varning till alla som någngån kanske får ett hyreeskontrakt inom Diligentia Bostäder AB!
DOM SUGER GETPUNG!

Har anmält mig i en intern bostadskö till en annan tvåa. Efter att ha fått diverse förhör om VARFÖR jag vill byta min tvåa till en annan tvåa har jag nu förstått att man blir piroriterad SIST som redan boende hyresgäst här.
Det ska väl dom skita i varför jag vill byta bort den här lägenheten, seriöst?!
Dom borde vara glada över att det faktiskt finns människor som betalar nästan 5200 för deras skitservice!

Nu ikväll såg jag att idioterna har lagt ut den ANDRA lägenheten på bostadsförmedlingen på bara ett halvår. Hallå- vad hände med den interna bostadskön? Jag menar, det borde väl inte spela någon roll för dom om DEN tvåan eller MIN tvåa blir uthyrd via bostadsförmedlingen?! Och dyra jävla hyror är det oxå, USCH! Idioti, jävla idioti!

Nån som har en lägenhet till övers?
Nä tänkte väl det. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback