Ut med julpyntet NU!

Jag kan erkänna att jag hade ritkig julstämning för kanske 3 veckor sen, omkring första advent. Jag har bakat, druckit glögg, meckat med ljusstakarna, som går sänder varenda jävla år, pysslat, pyntat, städat. . . Och nu är jag så förbannat trött på julen! Nu räcker det!
Idag åker julpyntet ner och ljusstakarna ska jag slänga i soptunnan, för dom är bara trasiga ändå. Jag ska tända alla ljusen i adventsljusstaken samtidigt och sen åker den ut oxå!
Fan vad tråkigt det är!
För första gången i mitt liv ska jag fira jul själv, haha det kan bli ganska intressant, och minst sagt SKÖNT! Slippa se allt, slippa sitta och tycka synd om alla stressade och jäktade människor som irrar omkring med svettpärlor i pannan.
Jag ska såklart åka till min farfi och se till så att han inte blir ihjälslagen och misshandlad på serviceboendet, sen ska jag hem och sätta på mig mina pjamasbyxor och bara njuta! Jag kanske köper lite prinskorvar och köttbullar på vägen hem, men bara för att det är så gott! Och ägg. Hoppas jag hinner hem till klockan 3, för jag gillar Kalle, i alla fall dom 5 första minutrarna. Fast roligaste vore ju iofs om man hittade ett gammal VHS band där Arne Anka är med, alltså Arne Weise, för DET är julstämning! Jävla svikare Arne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback