Juuliibakii

I lördags var det julbak med Jennie och Maria.
började med en liten mysig middag. Försökte ta lite bilder på våran mysiga stämning men jag är sämst på att fotografera och såhär mysig vart middagsbilden- haha!



Jennie högg in på knäcken! (Eller knäckten som jag skulle sagt)


Och jag på saffransdegen... Jag vill bara dyka ner och mojjsa runt, ser så mjukt och skönt ut!


Det är väldigt sällan det får vara riktig MYSstämning. . . Men visst, vad är det som är omysigt med nedanstående egentligen?


Den fick en liten kompanjon oxå. . . Inte mer än rätt!



Sen vart det chokladknäck(t) oxå!




Och så kom jag på den briljanta idén att göra chokladbounty´s!


Och det var nog det godaste jag någonsin bakat! Om man får vara den som är den.


Jennie skulle göra en flät- krans, och det var den roligaste smalaste längsta flätan jag nånsin sett.


Hahahaaah


Kommentarer
Postat av: Britt-Höger

Men vilka finfina bakverk å de smaka gott åxå förstår ja.

Själv var jag på Nobelfesten - har nyss kommit hem./kram Britt-Höger

2008-12-11 @ 08:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback