Fredagsnöje, eller midsommarfirande

Såhär börjar en trevlig kväll i Gustavsberg på midsommarafton... Alla kransar sitter där dom ska, och drinkarna är allmänt goda, och man dricker enbart för att det är Gott!
Här är Jennie som gjort såå söta kransar till alla!


Jag vred mig av skratt när Jennies sjal fastnade hysteriskt fult i hennes krans. Jag vet att jag har lite väääl tråkig humor, men jag kan inet rå för det. För övrigt tyckte hon oxå att det var roligt.


Dags för käk, och jag fick några pikar av min bordsgranne Efva att jag är liten i maten och hon var tvungen att jämföra våra tallrikar genom att fotografera dom. Men gott var det iaf.


David hade gjort en extremt fin sommartårta, tack Dafvid!


Jag tycker att vi har några exakt likadana bilder, tagna i Göteborg, 05? Bra att man ser likadan ut!


Runt midnatt blir man alltid lika extra kärvänlig.


Även kransarna börjar hänga på sned från och med 23.00
  

Såhär går det till lite mer stegvis...
     

Alla sysselsätter sig olika
     


Kort och gott, en riktigt trevlig kväll med mycket trevligt sällskap.
Nu känner jag att det vart ett jäävligt tråkigt blogginlägg och mest bilder, men en bild säger ju mer än tusen ord, så då måste jag ha sagt flera tusen ord nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback