En gvriiis!

Hej alla nyfikna dårfinkar och dönickar.
Sitter med Efva på tråden.
Just nu pratar vi om bajs. Fasta korvar, eller löst skit. "Det är inet lätt när är gammal och inet kan hålla koll på sitt stjärthål" sa Efva nyss. Jag instämmer. Men som hon säger så kan ju vissa inet hålla koll på sitt eget stjärthål vid 24- års ålder.

Igår var det Kolmården med Jennie. Jag vart kär. I en gris. Jag skojjar inet. Jag skeppade in tårögd i "barnhagen" och kunde inet släppa den lilla grisen ur sikte. Det var en liten rosaaktig gris som inet var större än ett marsvin. Det var det bästa av allt. För övrigt var det en himla massa trevliga saker där! Riktigt trevlig utflykt.

ÄÄÄhhh tråkigt, fortsättning följer. . .
Efva sjunger och visslar så fult i mitt öra, jag får dåndimpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback