Åk hem!

Har tyckt om Idol- Lars ända fram tills idag. Han är alldeles för macho, och han tar någon annans plats som hade förtjänat den bättre än honom.
  Jag blir bara arg, irriterad, frustrerad och förbannad över hur han uttalar sig. Även om jag absolut håller med om en hel del han säger och tycker.
Och sjunger han ens bra? Den enda gången jag kan ha tyckt att han sjunger bra var förra veckan när han spökade ut sig och gjorde parodi på numret han skulle sjunga. Annars är det bara ett jävla gnissel och kvidande från honom.
Kanske om han får köra sitt? Jag vet inte. . .
  Jag tycker han kan åka hem NU!

HEJA ROBIN E för fan!!

Och SLA. . . Du är min allra bästa idol, hejja hejja! KRAAAAAAAAM PÅ DIG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback