Stångad av ett formbröd

FAN vad kallt det är, jag måste ringa nån karl som kan komma och isolerla lite i mina fönster, det känns ju som värsta stormvinden som blåser förbi när jag går omkring här i min lilla kvart.

Inget nytt direkt. Fortfarande ruttet ont.
Var hos farfi igår, ganska lugnt, fick inget klagomål iaf, men däremot kaxade ena vårdaren upp sig inför farfar när han påstog att kylskåpsdörren var trasig och hon förstog inte varför? Hon går fram och sliter upp den med kaxigt ansiktsuttryck och får hela dörren över sig.
JA JUST PRECIS SÅ, klämde farfar ur sig. HAHAHAH. Jag exploderade inombords och tänkte HA där fick du! Och så drog jag lite på smilbanden.
Ska åka dit strax, ska bara intaga dagens TE. Köpte 3 nya igår, har en kvar att prova!






HAHAHAHH JA JAG VET ATT DET ÄR TÖNTIGT OCH FULT ATT LÄGGA UPP BILDER PÅ DET MAN SKRIVER OM, men jag fick ett litet **-ryck av uttråkning här! HEJ

PS. CHOCO är min absoluta favorit, INGA KONSTIGHETER! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback