Cowboykatten

Flummig dag.

Har ont lite överallt, vette tusan om det är någon influensa på G eller om det är det gamla vanliga helt enkelt!
TRÖÖÖÖÖTT till tusen. Känner tendens till migrän, jobbigt, för jag har inga migräntabletter hemma, måste förnya ett recept, bög.
Inget besök hos farfi idag, men efter att ha varit där 6 dagar av 7 så behöver jag inte ha dåligt samvete i allfall. Han har skaffat telefon så jag kan ringa till honom, även fast han inte hör så bra.

Jag vill ha en hund, en stoooor hund som jag kan kittla under fötterna, och som Eddie kan leka med. Jag tror att han skulle vilja ha en hund också. Tänk vad gulligt. Jag tror att Eddie skulle rida runt på den hunden och leka cowboy då. Med lassot i högsta hugg som han ska fånga in Viggo med.
Nää nu tror jag att det gick en aningens långt här. . .

Neppe är här, han är lite rolig tycker jag. Farfar säger att Neppe är en katt, det är ännu roligare.
Och igår hette jag Sören hela dagen, det var det roligaste. "Min grabb Sören sitter där inne och väntar på mig" hör jag att han säger till personalen vid middagsbordet. Då kände jag hur mina smilband drog på sig.

Klicka
HÄR för att kolla in Neppes urgulliga småsyskon som föddes nu i höstas.
Dom är ju så söta, jag vill bara krama sönder dom.
HÄR kan du klicka om du inte har något liv och vill gå in och titta på Neppes gamla uppfödare. Skeppsklockans Schipperke. Ganska roligt namn med tanke på att jag tycker om skepp. Neppe står faktiskt med där, eller NEPTUN som han egentligen heter. Han föddes 1996.06.08
HEJDÅ ROLIG INFORMATION, ta fram anteckningsblocket.

Kommentarer
Postat av: jänöl

Pääääppppoooooo!!!!!!!!

2008-11-20 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback