Utvilad och glad!!

Jaa jag känner mig som en helt ny människa!
Efter att ha tillbringat helgen på Dalecarlia, en underbar SPA- anläggning i Dalarna så kan man ju inte annat än att säga att man är utvilad och känner sig som en ny människa.
Nädå skämt å sido, men helgen har varit HELT FANTASTISK!
Och SNÖ har jag varit med om också. . . Trallalalaalaa. . .




Utsikt från Spa- anläggningen, där vi låg i mysiga korgstolar och drack fruktsmoothies och tittade ut över Siljan!



Någon är med på vattengympa och flyter omkring på långa snoppkorvar.



Pannkakor till frukost för den som ville!


Den här bilden är tillägnad Konkaronka, för jag kom att tänka på en viss sallad från Teneriffa när den här förrätten serverades.
- Ska den här sitta här?


Larre i mängder, som jag för första gången i mitt liv smakade på. Och som dessutom serverades 2 dagar i rad i olika former, smaker och storlekar. Men Oj så jag har lärt mig!


Det här KAN vara den godaste efterrätten jag någonsin ätit. Nån typ att geggamojja med nån typ att guxx på, så jäkla smarrigt. Lite roligt med dom 3 små konkelbären som ligger vid sidan av där.


Rogga lånade min kamera och skulle ta lite kort på naturen och omgivningen på en promenad han tog.
Såhär såg dom flesta korten ut när jag fick tillbaka kameran.



Underbart skönt med en 75 minuters lång ansiktsbehandling, ser fortfarande ut som att jag har ätit lingon i 3 år i rad, men vad gör det?
Min helg avslutades med en helkväll i pianobaren, där man satt och hängde på skinnflygeln och önskade låtar så det stog härliga till! Resten av gängete hade gått och lagt sig, men jag kände att det här måste ju firas på något sätt! Från och med nu ska jag alltid börja festa med mig själv, för det är ju så fantastiskt roligt!

Varsågoda att känn er avundsjuka en smula, jag har haft den bästa helgen på väldigt länge!

Kommentarer
Postat av: slaaa

Ååååå vilka fina bilder, jag blir så avundsjuk... hahaha,, men vad är det för en vattengympa? flyta runt på en massa mjuka pinnar, men han ser ju ut att trivas iaf... hahahahaha,, så fint,, ååå maten ser ju helt underbar ut, fan så mmmm...Ja, det förstår jag att du är utvilad efter denna helgen, för du var ju inte alls nere i baren och beställde paraply drinkar,,, hahahaha,

du är så söt lilla Sla!!! Ha en bra sommar-dag..

Bomfadderallalej

2008-11-03 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback