Toalett- skoj/ tvångstankar

Sånthär kan få mig att skratta ganska mycket.


En annan sak som kan få mig att ramla av stolen av skratt är en dokumentär som jag såg idag.
Den är SJUKT tragisk, men jag KAN inet rå för det! Jag kan inte hålla munnen i styr!
Den handlade om tvångstankar. . . Mycket mycket svåra tvångstankar!
Att ens människor ska behöva må såhär dåligt ÄR HELT ÅT HELVETE SJUKT!!!
Det var bara vissa scener som var lite lusiga och jag kände inombords hur jag höll på att explodera av både skratt och medlidande.
Jag menar vem fan har inet lite tvångstankar? Men det är inte ens i närheten av vad det här var. . .
Nä usch. . .

Nu är det bara 2 dagar kvar för övrigt!
Ska inhandla en flaska rödtjut imorrn tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback