Ragg- mys

Idag är jag lite sådär raggsocks- töntig- mysig!
Skönt att vara lite bakis men inet SÅÅ jävla bakis ändå. En aningens tryck över hjässan bara. Men det är ingenting att jämföra mot den hysteriska migränen jag åkte på igår, lagom till kvällen då det vankades fest.
Firade Rebecca som fyller 25 idag, RIKTIGT trevligt kalas med både vänner, släkt och familj.

Skulle sååå gärna gå på Tanto open Jam ikväll, men både mitt huvud och min ekonomi säger mig ngt annat, så jag beslutade mig för att bjuda hit min bästa femåriga kompis Ronja istället! Får se om hon stannar kvar här över natten! Antar så :) Kan bli mysigt, ska nog kolla på Horton! (har jag bestämt)

Nu ska jag fortsätta vara tönt- mysig och göra mig en kopp te, utan sprit i.

HA DET SÅ BRA ALLESAMMANS, KUL ATT NI KUNDE KOMMA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback