Varning!!

Jag skriver det här inlägget med anledning av:

ATT JAG VILL VARNA ALLA SOM HAR BARN ATT INTE LÅT MIG SITTA BARNVAKT!

Jag kan inte förstå varför vissa barn tycker det är så ofanligt roligt när jag är barnvakt?
Jag menar visst, jag steker pannkakor med glass och grädde till, jag låter dom hoppa i soffan, jag säger oftast JA till alla frågor och jag låter dom titta på film mest hela tiden. MEN, jag stänger ju ändå av filmen efter 10 minuter när jag har kommit på att OJ det här var nog inte den originalfilm som det var tänkt att se från början.
Exempel på det är när jag skulle sätta på Snövit och de 7 små dvärgarna och jag går ut i köket för att steka pannkakor, när jag efter någon minut kikar in och ser något helt annat på tv- skärmen- nämligen: Snövit och de 7 små KÅTA dvärgarna.
- Kom nu Ronja så steker vi pannkakor istället, det var nåt fel med den här filmen
- Men neej jag vill se...
- Men jo! Kom nu

Okej, EN sak är att jag satte på filmen och bytte rum, men det finns ingen ursäkt när man sätter på ett felaktigt youtube klipp på söta små bumbibjörnar och sedan sitter kvar i rummet och tittar och upptäcker efter fem minuter... Nämen? Vad säger dom egentligen? Vad är det för fel på dom här bumbibjörnarna? JAG VILL RÖKA PÅ! JAG VILL HA HASCH, FATTARU FATTARU? DIN DUMMA JÄVLA BUMBIBJÖRN.
- Nää, vilken dålig ljudkvalté det var på det här klippet, vi byter ungar!

SÅ ÅTERIGEN!

VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING!


Kommentarer
Postat av: Sla

HAHAHAHAHAHA...... Fan så roligt, Sla!!!! Du är ju underbar.... hahaha!!!

2008-10-24 @ 07:28:34
Postat av: TESSAN

underbart!

2008-11-15 @ 00:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback