En väldigt regnig dag i fiol

En bild från i somras när jag och Jennie semestrade i Öregrund. Vi var på utflykt med Åsa- Nisse en dag, och jag kan ju säga såhär, det var inte bara bilen som behövde vindrutetorkare. . .

HAhaHAh, Det här KAN vara världshistoriens roligaste bild


Haha Du e ju så söt! (För å inte tala om den lilla gulliga tuppkamsliknande saken på ditt huvud.
Och för att inte tala om hur jag ser ut med mitt kamouflagetäckta jacka som jag trodde tålde vatten men som bara läckte igenom. Vi sprang ut på marknaden och fick tag på ett pussel för 10 spänn iallafall, som vi åkte till stugan och byggde.
Jennie slog förresten rekord den helgen med att somna snabbt. Vi hann kolla på en film i ungefär 3 minuter och 40 sekunder innan hennes ögon började rulla, hhahaahhaaaAHahh! Tyvärr hade jag ingen blomspruta nära till hands den gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback