Olika sysselsättningar

Förra helgen var det dags igen!
Ligan på 3 träffades för att umgås och ha lite trevligt!

Det började roligt.
Jennie var tvungen att ta fram nål och tråd och sy fast spännet på sina skinnskor! Duktigt!


Efva jagade en kackerlacka (som jag säger, men egentligen en tvestjärt) med min fotfil som hon sedan tröck upp i mitt ansikte och jag vart så rädd att jag bajsade på mig.


Den klassiska lägga - på - rouge - minen slår aldrig fel!


Den kan sitta kvar länge. . .


Praktiskt taget så länge att den kvarstår även när rougeborsten inte är där!


Baileys- Linn kom förbi och kan inte riktigt välja mellan glas och mic! (Portföljen i bakgrunden är min finväska jag har när jag går ut)


Klockan 10 dagen efter packade Jennie ner sin hund i ryggsäcken och gick till skogs och kom hem med flera liter svamp! En annan låg i sängen och funderade på om jag var levande eller död, eller levande död.


Det härjade en hel del kryp på mitt köksbord sen kan jag säga, men Jennie mördade dom ganska snabbt.


Du kanske inte ser vad det är, men jag lovar, det VAR gott!

SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback