Sångfåglarafton

Hade en extremt trevlig kväll i Lördags!
God mat och god dricka, som man brukar säga i vuxenvärlden!

Efter en stund köpplades karaokeutrustningen in!

VAAAART E KATTEN? Jag sa åt honom att lägga öronen på bordet och gå och lägga sig men den rackarn satt och smög bakom soffan, upptäckte jag när jag såg bilden.


Jag och mitt pekfinger var också med


Efter en tids gormande släpade vi oss upp till centrum, och såg ut som diverse fjortonåringar när vi höll muggar och flaskor i olika storlekar, färger och former i händerna.
Debaser var destinationen, och Nej, jag hade inte mina convereskor just DEN kvällen, men jag skulle lika gärna kunna haft det! Nya är på G förresten.

HÄJRÅ

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha.... fy fan så roligt Sla... fan så sött, där sitter han och vill vara med på tantkväll.. hahaha, fasen så jag garva!!!! ÅÅÅ så sött, skicka kortet till mig sen, hahaha!!!!

Ha det bla, pösssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback